Описание
Диференціальний датчик палива має дві вимірювальні камери (подачі та «обратки»), що дозволяє ¦монтувати його на техніку без зміни схеми паливоподачі. Імпульси з кожної камери обробляються вбудованим чіпом, який вираховує різницю і видає на пристрій, що зчитує готову витрату палива. Кількість імпульсів, що формується датчиком при різниці витрати в магістралях, що дорівнює 1 літру, маркується на джгуті датчика.
Також варто пам’ятати про те, що для забезпечення заявленого рівня похибки датчика витрати палива, диференціальний потік (різниця в магістралі, що подає і зворотній) не повинен перевищувати для DFM 500D 250 л/год для DFM 250D 150 л/год, для DFM 100D 50 година. Протипоказанням до встановлення диференціального витратоміра на двигун служить факт наявності повітря про подачу або зворотній паливних магістралях.
Фахівцями Технотон розроблено схему встановлення диференціального витратоміра палива DFM 250D на автомобілі з потоками в магістралях, що перевищують значення 250 л/год. Дана схема дозволяє використовувати DFM 250D на машинах, де підкачуючий насос створює потік у магістралі, що подає, до 500 л/год.
Отзывы
Отзывов пока нет.