Описание
Він використовується у складі систем контролю витрат палива та моніторингу транспорту або як заміна штатного датчика покажчика рівня палива.
У складі транспортної телематичної системи дозволяє:
1. Отримувати достовірну інформацію про поточну кількість палива у баку машини.
2. Визначати точний обсяг заправок автомобіля.
3. Виявляти факти крадіжки палива із бака.
4. Контролювати витрати палива.
Характерні особливості:
• термокорекція з коефіцієнтом, що налаштовується, дозволяє проводити автоматичну корекцію вимірювань виходячи з температури навколишнього середовища*;
• самодіагностика дозволяє контролювати достовірність даних*;
• вкорочування без необхідності калібрування (моделі А5, А10, I);
• нарощування довжини за допомогою додаткових секцій – до 6000 мм*;
• ергономічне байонетне кріплення датчика дозволяє економити час на монтажі;
• пломбувальні отвори для припинення несанкціонованого втручання в роботу датчика;
• комплект поставки містить все необхідне для встановлення та підключення (з’єднувальний кабель, кріпильна пластина, гумові прокладки, гвинти, пломби).
Налаштування
Для налаштування датчиків рівня палива з цифровим інтерфейсом використовується сервісний комплект ДУТ_Е. Аналогові та частотні ДУТ_Е не потребують налаштування навіть після обрізки.
Застосування для контролю палива
Датчик рівня палива має стандартний фланець на 5 болтів і може встановлюватися як в отвір штатного паливного датчика, так і спеціальний отвір в баку. Все необхідне для встановлення та пломбування входить до складу монтажного комплекту MK DUT-E.
Після встановлення датчика в бак обов’язково проводиться процедура тарування бака. Її результатом є тарувальна таблиця, в якій відображається відповідність обсягу палива в баку вихідному сигналу.
Тарувальна таблиця використовується в системі моніторингу транспорту для визначення поточного обсягу палива в баку.
ДУТ_E може самостійно розраховувати рівень палива (у літрах або у відсотках від повного бака) і передавати його у вихідному повідомленні. Для цього тарована таблиця зберігається в пам’яті датчика рівня палива за допомогою сервісного комплекту SK ДУТ_E.
Датчик рівня палива передає GPS трекеру (пристрою супутникового стеження) інформацію про зміну рівня (об’єму) палива у баку. Система моніторингу транспорту за допомогою GPS визначає місце та час цієї події. Користувач системи отримує інформацію про події та параметри у формі таблиць та графіків.
Вихідний сигнал:
AF: аналогово-частотний, 1-9 В/500-1500 Гц;
A5: аналоговий, напруга 1,5-4,5;
A10: аналоговий, напруга 2,5-9;
I: аналоговий, струм 6,7-20,0 мА;
485: цифровий протокол DUT-E COM;
232: цифровий протокол DUT-E COM;
CAN: цифровий протокол SAE J1939.
Отзывы
Отзывов пока нет.