Описание
Рівень палива в баку кодується частотою, що змінюється при зміні рівня. Форма сигналу — меандр 50%, амплітуда дорівнює напругі живлення. На даний момент підтримка таких ДУТ введена в терміналах УТПМ (Навігатор Технолоджі), СКАУТ, FORT-300 та багатьох інших.
Датчики допускають будь-який ступінь обрізки (до 90%).
Переваги ДУТ із частотним виходом:
1. Велика стійкість до зовнішніх наведень, «поганої маси» та інших перешкод за рахунок великої амплітуди сигналу
2. Відсутність втрат якості даних на АЦП терміналу проти аналоговим виходом.
3. Низька вартість (рівна вартості ДУТ з аналоговим виходом), дешевша за цифровий.
Існує 2 модифікації датчиків:
• в металевому корпусі;
• у вуглепластиковому струмопровідному корпусі (РМУ).
Обидва датчики мають однакову «начинку» і лише різне виконання корпусу:
Якщо вам потрібен моніторинг автомобіля в тому числі і в той час, коли автомобіль стоїть у гаражі, то вам необхідно спитати датчик і реєстратор безпосередньо від акумулятора (мінус і плюс з постійно запитаних проводів до розмикача мас). У такому випадку, щоб не спалити проводку, ви повинні використовувати датчик, у якого мінусовий провід не пов’язаний з корпусом датчика. Використовуйте датчик із вуглепластиковим корпусом.
Якщо вам потрібен моніторинг автомобіля тільки під час роботи автомобіля (що, до речі, економить витрати і на зв’язок), то вам підійде як датчик з металічним корпусом, так і датчик з вуглепластиковим корпусом.
Обидва типи датчиків пройшли випробування на морозостійкість і ми гарантуємо їхню працездатність і міцність корпусу при температурах до -40 градусів.
Отзывы
Отзывов пока нет.