Описание
Цифровий інтерфейс може працювати за протоколами MODBUS або Омнікомм. Останнє означає, що ДУТ_Стрела D232 (485) може бути встановлений замість ДУЖ Омнікомм, що має значно вищу вартість.
Датчики Стріла поставляються у двох розмірах 700 мм та 1000 мм. Допускається обрізання до 90% вихідної довжини.
Існує 2 модифікації датчиків:
• у металевому корпусі;
• у вуглепластиковому струмопровідному корпусі (РМУ).
Обидва датчики мають однакову «начинку» і лише різне виконання корпусу:
Якщо вам потрібен моніторинг автомобіля в тому числі і в той час, коли автомобіль стоїть у гаражі, то вам необхідно запитати датчик і реєстратор безпосередньо від акумулятора (мінус і плюс із постійно запитаних проводів до розмикача мас). У такому випадку, щоб не спалити проводку, ви повинні використовувати датчик, у якого мінусовий провід не пов’язаний із корпусом датчика. Використовуйте датчик із вуглепластиковим корпусом.
Якщо вам потрібен моніторинг автомобіля тільки під час роботи автомобіля (що, до речі, економить витрати і на зв’язок), то вам підійде як датчик з металічним корпусом, так і датчик з вуглепластиковим корпусом.
Обидва типи датчиків пройшли випробування на морозостійкість, працездатність та міцність корпусу при температурах до -40 градусів.
Поточна версія датчиків інтерфейсів 232 і 485 має наступний функціонал:
• Можливість перепрошивки датчиків.
• Новий алгоритм обробки даних робить показання стабільніше і точніше.
• Можливість самостійно вибирати розрядність переданих даних. Тобто Ви можете самостійно визначити чи кодуватиметься сигнал рівня 1024, 4096 або і довільною кількістю (до 65536) точок.
• Можливість змінювати швидкість передачі даних (стандартна швидкість 19200).
• 2 типу усереднення — біжить середнє і екпоненційне, що дає більш високу точність.
• 2 типу апроксимації — кусково лінійна, і поліномна, що дає більш високу точність для баків циліндричної форми (бензовози, цистерни).
• Можливість заносити в датчик тарирувальну таблицю бака при кусково-лінійній апроксимації. Це означає можливість отримати лінійну залежність літри-сигнал на виході. Наприклад, у вас є об’єкт з баком складної форми, і при прямій передачі одному й тому приросту вихідного сигналу буде відповідати різний приріст палива. При лінійній вихідній залежності ви можете переналаштувати закон формування вихідного сигналу, щоб відповідність була лінійною. Датчик видаватиме на виході значення в % від його обсягу, а не % заповнення по висоті. Тобто, значення 511 при розрядності 1023 буде відповідати 511/1023=50% обсягу бака.
Поліномна апроксимація, як уже було сказано, розроблена для баків циліндричної та еліптичної форми (бензовози, цистерни). У датчик ви заносите певні коефіцієнти A, B, C, D. Після цього вам тільки залишається в реєстраторі внести розмір бака і датчик видаватиме на виході значення в % від його об’єму, а не % заповнення по висоті. Тобто, значення 511 при розрядності 1023 буде відповідати 511/1023=50% обсягу бака.
Отзывы
Отзывов пока нет.