Датчик рівня палива — Стріла D232 (D485)

ДУТ_Стріла D232 (D485) — з цифровим інтерфейсом RS232 (RS485) призначені для використання з системами реєстрації або моніторингу, що використовують такий інтерфейс для підключення датчика рівня палива. Поряд із частотними датчиками є перспективним напрямком.

Описание

Цифровий інтерфейс може працювати за протоколами MODBUS або Омнікомм. Останнє означає, що ДУТ_Стрела D232 (485) може бути встановлений замість ДУЖ Омнікомм, що має значно вищу вартість.

Датчики Стріла поставляються у двох розмірах 700 мм та 1000 мм. Допускається обрізання до 90% вихідної довжини.

Існує 2 модифікації датчиків:

• у металевому корпусі;

• у вуглепластиковому струмопровідному корпусі (РМУ).

Обидва датчики мають однакову «начинку» і лише різне виконання корпусу:

Якщо вам потрібен моніторинг автомобіля в тому числі і в той час, коли автомобіль стоїть у гаражі, то вам необхідно запитати датчик і реєстратор безпосередньо від акумулятора (мінус і плюс із постійно запитаних проводів до розмикача мас). У такому випадку, щоб не спалити проводку, ви повинні використовувати датчик, у якого мінусовий провід не пов’язаний із корпусом датчика. Використовуйте датчик із вуглепластиковим корпусом.

Якщо вам потрібен моніторинг автомобіля тільки під час роботи автомобіля (що, до речі, економить витрати і на зв’язок), то вам підійде як датчик з металічним корпусом, так і датчик з вуглепластиковим корпусом.

Обидва типи датчиків пройшли випробування на морозостійкість, працездатність та міцність корпусу при температурах до -40 градусів.

Поточна версія датчиків інтерфейсів 232 і 485 має наступний функціонал:

• Можливість перепрошивки датчиків.

• Новий алгоритм обробки даних робить показання стабільніше і точніше.

• Можливість самостійно вибирати розрядність переданих даних. Тобто Ви можете самостійно визначити чи кодуватиметься сигнал рівня 1024, 4096 або і довільною кількістю (до 65536) точок.

• Можливість змінювати швидкість передачі даних (стандартна швидкість 19200).

• 2 типу усереднення — біжить середнє і екпоненційне, що дає більш високу точність.

• 2 типу апроксимації — кусково лінійна, і поліномна, що дає більш високу точність для баків циліндричної форми (бензовози, цистерни).

• Можливість заносити в датчик тарирувальну таблицю бака при кусково-лінійній апроксимації. Це означає можливість отримати лінійну залежність літри-сигнал на виході. Наприклад, у вас є об’єкт з баком складної форми, і при прямій передачі одному й тому приросту вихідного сигналу буде відповідати різний приріст палива. При лінійній вихідній залежності ви можете переналаштувати закон формування вихідного сигналу, щоб відповідність була лінійною. Датчик видаватиме на виході значення в % від його обсягу, а не % заповнення по висоті. Тобто, значення 511 при розрядності 1023 буде відповідати 511/1023=50% обсягу бака.

Поліномна апроксимація, як уже було сказано, розроблена для баків циліндричної та еліптичної форми (бензовози, цистерни). У датчик ви заносите певні коефіцієнти A, B, C, D. Після цього вам тільки залишається в реєстраторі внести розмір бака і датчик видаватиме на виході значення в % від його об’єму, а не % заповнення по висоті. Тобто, значення 511 при розрядності 1023 буде відповідати 511/1023=50% обсягу бака.

Отзывы

Отзывов пока нет.

Будьте первым, кто оставил отзыв на “Датчик рівня палива — Стріла D232 (D485)”

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Отправить