Описание
Для чого потрібна система
Водії пасажирського транспорту можуть ховати реальну кількість перевезених пасажирів. Для складання планів здачі виручки власники транспорту влаштовують контрольний замір пасажиропотоку. Для цього протягом тижня у транспортному засобі їздить контролер, який підраховує кількість перевезених пасажирів. Але такий метод виміру пасажиропотоку буде показовим і не відобразить реальну картину, оскільки водій зупиняється лише на зупинках і не допускає переповнення транспортних засобів, водії маршрутних таксі можуть не брати пасажирів, що стоять. У результаті затверджені плани є заниженими, а різниця виручки не потрапляє до каси компанії.
Як це працює
Для підрахунку пасажирів на вході у транспортний засіб закріплюється датчик, виконаний у вигляді сходинки. Датчик завтовшки всього 5 мм встановлюється під гумове покриття підлоги. Також встановлюються датчики відкриття дверей для підрахунку тільки під час входу-виходу пасажирів.
Ефект від застосування
Одними з перших систему підрахунку пасажиропотоку запровадила компанія на своїх маршрутних таксі. За словами керівництва підприємства, завдяки впровадженню системи, виторг збільшився на 27%
Яка точність системи підрахунку пасажирів?
В результаті отриманого досвіду експлуатації, похибка системи підрахунку пасажирів становить до 5%. Навіть якщо пасажир настане лише на край сходинки, це натискання буде зафіксовано.
Як вважає система, якщо людина стоїть на сходинці двома ногами чи тупцює на ній?
Система підраховує пасажирів тільки під час стоянки при відкритих дверях. Крім того, спеціальний алгоритм обліку тимчасової затримки виключає підрахунок пасажирів, які стали на сходинку двома ногами або тупцювали на ній.
Чи порахує система людини двічі, якщо вона випускала іншого пасажира і вийшла з транспорту?
Неточність підрахунку пасажирів і відбувається через неодноразові входи та виходи пасажирів протягом маршруту. Залежно від протяжності та завантаженості маршруту і збільшується ця похибка. Наприклад, на маршруті з пасажиропотоком менше ніж 500 осіб, похибка зменшується до 3%.
Чи працюватиме система в мороз чи дощову погоду?
На точність роботи системи жодні з перерахованих вище умов не впливають. Датчик стабільно підраховує пасажиропотік, будучи залитим водою і при намерзанні снігу та льоду. Сувора зима 2009-2010 року перевірила працездатність датчика в екстремальних умовах.
На який транспорт уже встановлювалась система підрахунку пасажирів?
Через недофінансування державного сектора, переважно до системи підрахунку пасажиропотоку звертаються власники маршрутних таксі. Система працює на автобусах «Богдан», «Еталон», «Іван», «Рута», «Газель», але може працювати на будь-якому пасажирському транспорті.
Отзывы
Отзывов пока нет.